Føtex klage

Indsend en anmodning – føtex kundeservice

Indsend en anmodning – føtex.dk

Klage over hændelse i en af vores butikker. Ros til en af vores butikker. Hvad drejer din ansøgnings henvendelse sig om? Foretag venligst et valg herunder.

Returnering & reklamation | føtex.dk

Hos føtex tilbyder vi altid 30 dages returret på varer købt i et af vores varehuse eller på føtex.dk. Du kan læse mere om returnering og reklamation her.

Hos føtex tilbyder vi altid 30 dages returret på varer købt i et af vores varehuse eller på føtex.dk. Du kan læse mere om returnering og reklamation her

Kundeservice – Føtex

føtex Hjem

Kære kunder, vi må desværre meddele, at føtex hjemmelevering lukker ned. Dette betyder, at det ikke vil være muligt at bestille til levering fremover …

Vi hjælper dig, hvis du har spørgsmål til din ordre fra føtex Hjem. Her finder du ofte stillede spørgsmål samt vores kontaktinformation.

Hvordan reklamerer jeg over en fødevare? – føtex kundeservice

12. jan. 2023 — Hvis du har føtex Plus appen, kan du benytte din Tilfriskhedsgaranti inden for 5 dage af dit køb. Det betyder, at du kan reklamere over dine …

føtex kundeservice

føtex.dk

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål til fx reklamation og returnering, kan du finde svar på de fleste spørgsmål her på vores support center. Her finder …

Reklamationspolitik | føtex.dk

Klagemuligheder. Hvis du er utilfreds med vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet.

Hvis du opdager en fejl eller mangel på et produkt købt hos føtex, har du selvfølgelig mulighed for at reklamere. Læs her hvordan du gør.

Handelsbetingelser – Føtex

Handelsbetingelser

17. jan. 2023 — For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og …

Returnering og reklamation – føtex Hjem – Kundeservice

Returnering og reklamation – føtex Hjem

Kan jeg reklamere over en vare i mit lokale føtex varehus?

Vi hjælper dig, hvis du har spørgsmål til din ordre fra føtex Hjem. Her finder du ofte stillede spørgsmål samt vores kontaktinformation.

Hvordan reklamerer jeg over min cykel? – føtex kundeservice

Hvordan reklamerer jeg over min cykel? – føtex.dk

Hvordan opretter jeg en reklamation på min cykel? Hvis du har problemer med en cykel, du har købt hos føtex, skal vi bede dig kontakte…

Reklamation på varer købt i butik – føtex kundeservice

13. dec. 2022 — Du er altid velkommen til at reklamere over en vare i din lokale føtex. Har du købt varen fysisk ude i en butik, skal du også henvende…

Keywords: føtex klage